diplomski rad
Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:388674

Davidović Boljkovac, Iris
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Davidović Boljkovac, I. (2022). Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:388674

Davidović Boljkovac, Iris. "Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:388674

Davidović Boljkovac, Iris. "Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:388674

Davidović Boljkovac, I. (2022). 'Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:388674

Davidović Boljkovac I. Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:388674

I. Davidović Boljkovac, "Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:388674