Naslov Strategijska analiza poduzeća Hrvatski Telekom d.d.
Naslov (engleski) Strategic analysis of Hrvatski Telekom d.d.
Autor Ivan Gracin
Mentor Andrija Sabol (mentor)
Član povjerenstva Andrija Sabol (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ena Pecina (član povjerenstva)
Član povjerenstva Denis Dolinar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet (Katedra za ekonomiku poduzeća) Zagreb
Datum i država obrane 2022-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Ekonomika poduzetništva
Sažetak Usluge koje pruža sektor telekomunikacija u 21. stoljeću neophodne su za svakodnevno funkcioniranje pojedinaca i poduzeća na globalnoj razini. Poduzeća u ovoj industriji izgradila su infrastrukturu na kojoj počiva čitava današnja razmjena informacija, što ima pozitivan (ne)posredni učinak na agregatnu ekonomsku aktivnost. Stabilna infrastruktura koja se kontinuirano poboljšava stvara preduvjete za buduće tehnološke inovacije te ubrzava proces digitalne transformacije. Prepoznavši važnost ove industrije za ukupnu uspješnost nekog gospodarstva, fokus je usmjeren na Republiku Hrvatsku i najveće poduzeće u industriji, Hrvatski Telekom d.d.
Predmet rada je strategijska analiza poduzeća Hrvatski Telekom d.d., to jest analiza vanjskog i unutarnjeg okruženja poduzeća u funkciji strategijskog upravljanja vrijednošću poduzeća.
Cilj rada je, na temelju dijagnoze trenutnog stanja, položaja i djelovanja, oblikovati razvojnu strategiju poduzeća Hrvatski Telekom d.d. te vrednovati razvojne alternative s ciljem stvaranja održive konkurentske prednosti u uvjetima visoke kompleksnosti.
Stručni doprinos rada bit će u vrijednosti dijagnoze strategijskih čimbenika uspjeha tržišnog lidera u industriji telekomunikacija i formuliranju razvojnih alternativa, od čega korist imaju ekonomski analitičari, menadžeri i stručnjaci iz područja telekomunikacija, kao i ostali stručnjaci iz povezanih industrija.
Za izradu rada koristit će se izvori poput relevantnih knjiga, znanstvenih članaka, revidiranih financijskih izvještaja, publikacija vladinih i nevladinih organizacija iz područja relevantnog za istraživanje, odnosno iz područja industrije telekomunikacija. U radu će se koristiti metode dedukcije, indukcije, analize, sinteze i deskripcije.
Sažetak (engleski) The services provided by the sector of telecommunications in the 21st century are essential for the daily functioning of individuals and enterprises on a global scale. The enterprises in this industry have built the infrastructure that is the bedrock for today's information exchange, which has a positive (in)direct impact on aggregated economic activity. A stable infrastructure that is continuously improved sets a foundation for future technological innovations and accelerates the process of digital transformation. Recognizing the importance of this industry for the overall success of an economy, we focus on the Republic of Croatia and its' largest company in the industry, Hrvatski Telekom d.d.
The subject of the thesis is the strategic analysis of the company Hrvatski Telekom d.d., that is, the analysis of the company's external and internal environment in the function of strategic management of the company's value.
The aim of the thesis is, based on the analysis of the current state, position and activities, to form the development strategy of Hrvatski Telekom d.d. and evaluate development alternatives with the aim of creating a sustainable competitive advantage in conditions of high complexity.
The professional contribution of the thesis is in the value of diagnosing the strategic success factors of the market leader in the telecommunications industry and formulating development alternatives, which will benefit economic analysts, managers and experts from the field of telecommunications, as well as other experts from related industries.
Sources such as relevant books, scientific articles, audited financial reports and publications of governmental and non-governmental organizations from the field relevant to the research, i.e. from the field of the telecommunications industry, will be used for the preparation of the thesis. The methods of deduction, induction, analysis, synthesis and description will also be used.
Ključne riječi
formiranje strategije
telekomunikacijska industrija
dijagnostička analiza
prognostička analiza
razvojni scenarij
Ključne riječi (engleski)
strategy formulation
telecommunications industry
diagnostic analysis
prognostic analysis
scenario development
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:148:896344
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup svim korisnicima iz sustava znanosti i visokog obrazovanja RH
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-10-03 11:00:26