Mlinarić, L. (2015). Uloga turističkih agencija u turističkom sustavu Republike Hrvatske (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:859996
Mlinarić, Luka. "Uloga turističkih agencija u turističkom sustavu Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:859996
Mlinarić, Luka. "Uloga turističkih agencija u turističkom sustavu Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:859996
Mlinarić, L. (2015). 'Uloga turističkih agencija u turističkom sustavu Republike Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:859996
Mlinarić L. Uloga turističkih agencija u turističkom sustavu Republike Hrvatske [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:859996
L. Mlinarić, "Uloga turističkih agencija u turističkom sustavu Republike Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:859996