Krizmanić, M. (2022). Marketinške strategije i prava potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:957594
Krizmanić, Martina. "Marketinške strategije i prava potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:957594
Krizmanić, Martina. "Marketinške strategije i prava potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:957594
Krizmanić, M. (2022). 'Marketinške strategije i prava potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:957594
Krizmanić M. Marketinške strategije i prava potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:957594
M. Krizmanić, "Marketinške strategije i prava potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:957594