Čvangić, M. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Karlovca (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:805427
Čvangić, Maja. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Karlovca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:805427
Čvangić, Maja. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Karlovca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:805427
Čvangić, M. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Karlovca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:805427
Čvangić M. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Karlovca [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:805427
M. Čvangić, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Karlovca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:805427