prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Hrastinski, L. (2022). Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, Lucija. "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, Lucija. "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, L. (2022). 'Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski L. Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

L. Hrastinski, "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931