Vrdoljak, I. (2022). Uloga teorije potvrde očekivanja i teorije samoodređenja u determiniranju modela namjere upisa na program formalnoga cjeloživotnoga obrazovanja (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459158
Vrdoljak, Ivana. "Uloga teorije potvrde očekivanja i teorije samoodređenja u determiniranju modela namjere upisa na program formalnoga cjeloživotnoga obrazovanja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459158
Vrdoljak, Ivana. "Uloga teorije potvrde očekivanja i teorije samoodređenja u determiniranju modela namjere upisa na program formalnoga cjeloživotnoga obrazovanja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459158
Vrdoljak, I. (2022). 'Uloga teorije potvrde očekivanja i teorije samoodređenja u determiniranju modela namjere upisa na program formalnoga cjeloživotnoga obrazovanja', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459158
Vrdoljak I. Uloga teorije potvrde očekivanja i teorije samoodređenja u determiniranju modela namjere upisa na program formalnoga cjeloživotnoga obrazovanja [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459158
I. Vrdoljak, "Uloga teorije potvrde očekivanja i teorije samoodređenja u determiniranju modela namjere upisa na program formalnoga cjeloživotnoga obrazovanja", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459158