Anić, I. D., Piri Rajh, S. i Rajh, E. (2010). UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI. Ekonomski pregled, 61. (3-4), 137-150. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:451831
Anić, Ivan Damir, et al. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI." Ekonomski pregled, vol. 61, br. 3-4, 2010, str. 137-150. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:451831
Anić, Ivan Damir, Sunčana Piri Rajh i Edo Rajh. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI." Ekonomski pregled 61, br. 3-4 (2010): 137-150. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:451831
Anić, I. D., Piri Rajh, S. i Rajh, E. (2010) 'UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI', Ekonomski pregled, 61(3-4), str. 137-150. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:451831 (Datum pristupa: 20.11.2024.)
Anić ID, Piri Rajh S, Rajh E. UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI. Ekonomski pregled [Internet]. 20.04.2010. [pristupljeno 20.11.2024.];61(3-4):137-150. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:451831
I. D. Anić, S. Piri Rajh i E. Rajh, "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI", Ekonomski pregled, vol. 61, br. 3-4, str. 137-150, Travanj 2010. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:451831. [Citirano: 20.11.2024.]