Braniša, D. (2016). Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269
Braniša, Damira. "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269
Braniša, Damira. "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269
Braniša, D. (2016). 'Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269
Braniša D. Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269
D. Braniša, "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269