Glavaš, I. (2016). Procjena funkcionalnih vještina, oblikovanje ciljeva i razvojnih zadaća za dijete s većim teškoćama predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:333072
Glavaš, Ivona. "Procjena funkcionalnih vještina, oblikovanje ciljeva i razvojnih zadaća za dijete s većim teškoćama predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:333072
Glavaš, Ivona. "Procjena funkcionalnih vještina, oblikovanje ciljeva i razvojnih zadaća za dijete s većim teškoćama predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:333072
Glavaš, I. (2016). 'Procjena funkcionalnih vještina, oblikovanje ciljeva i razvojnih zadaća za dijete s većim teškoćama predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:333072
Glavaš I. Procjena funkcionalnih vještina, oblikovanje ciljeva i razvojnih zadaća za dijete s većim teškoćama predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:333072
I. Glavaš, "Procjena funkcionalnih vještina, oblikovanje ciljeva i razvojnih zadaća za dijete s većim teškoćama predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:333072