Korlević, J. (2023). Intenzivni interesi: poticaj ili prepreka u razvoju igre i socijalne komunikacije kod autistične djece? (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:929035
Korlević, Jana. "Intenzivni interesi: poticaj ili prepreka u razvoju igre i socijalne komunikacije kod autistične djece?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:929035
Korlević, Jana. "Intenzivni interesi: poticaj ili prepreka u razvoju igre i socijalne komunikacije kod autistične djece?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:929035
Korlević, J. (2023). 'Intenzivni interesi: poticaj ili prepreka u razvoju igre i socijalne komunikacije kod autistične djece?', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:929035
Korlević J. Intenzivni interesi: poticaj ili prepreka u razvoju igre i socijalne komunikacije kod autistične djece? [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:929035
J. Korlević, "Intenzivni interesi: poticaj ili prepreka u razvoju igre i socijalne komunikacije kod autistične djece?", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:929035