doktorski rad
Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:158:519431

Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ćosić, A. (2024). Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi (Doktorski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:519431

Ćosić, Andrea. "Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:519431

Ćosić, Andrea. "Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:519431

Ćosić, A. (2024). 'Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi', Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 31.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:519431

Ćosić A. Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi [Doktorski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 31.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:519431

A. Ćosić, "Uloga grupnih procesa u subjektivnoj dobrobiti adolescenata u institucijskoj skrbi", Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:519431