doktorski rad
Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:158:396073

Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bohaček, A. M. (2024). Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi (Doktorski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:396073

Bohaček, Ana Marija. "Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:396073

Bohaček, Ana Marija. "Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:396073

Bohaček, A. M. (2024). 'Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi', Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:396073

Bohaček AM. Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi [Doktorski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:396073

A. M. Bohaček, "Utjecaj djetetu usmjerenih ponašanja na uspješnost oponašanja u hodančadi", Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:396073