Subotić, D. (2024). Informiranost predškolskih odgajateljica i studenata ranog predškolskog odgoja i obrazovanja o važnosti senzorne integracije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:986822
Subotić, Dora. "Informiranost predškolskih odgajateljica i studenata ranog predškolskog odgoja i obrazovanja o važnosti senzorne integracije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:986822
Subotić, Dora. "Informiranost predškolskih odgajateljica i studenata ranog predškolskog odgoja i obrazovanja o važnosti senzorne integracije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:986822
Subotić, D. (2024). 'Informiranost predškolskih odgajateljica i studenata ranog predškolskog odgoja i obrazovanja o važnosti senzorne integracije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:986822
Subotić D. Informiranost predškolskih odgajateljica i studenata ranog predškolskog odgoja i obrazovanja o važnosti senzorne integracije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:986822
D. Subotić, "Informiranost predškolskih odgajateljica i studenata ranog predškolskog odgoja i obrazovanja o važnosti senzorne integracije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:986822