Zidar, S. (2024). Kako odgojitelji procjenjuju ponašanja djeteta kada imaju informaciju o postojanju dijagnoze poremećaja iz spektra autizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:346703
Zidar, Stela. "Kako odgojitelji procjenjuju ponašanja djeteta kada imaju informaciju o postojanju dijagnoze poremećaja iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:346703
Zidar, Stela. "Kako odgojitelji procjenjuju ponašanja djeteta kada imaju informaciju o postojanju dijagnoze poremećaja iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:346703
Zidar, S. (2024). 'Kako odgojitelji procjenjuju ponašanja djeteta kada imaju informaciju o postojanju dijagnoze poremećaja iz spektra autizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:346703
Zidar S. Kako odgojitelji procjenjuju ponašanja djeteta kada imaju informaciju o postojanju dijagnoze poremećaja iz spektra autizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:346703
S. Zidar, "Kako odgojitelji procjenjuju ponašanja djeteta kada imaju informaciju o postojanju dijagnoze poremećaja iz spektra autizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:346703