Lovrić, M. (2024). Povezanost simboličke igre i teorije uma u djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:810495
Lovrić, Marija. "Povezanost simboličke igre i teorije uma u djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:810495
Lovrić, Marija. "Povezanost simboličke igre i teorije uma u djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:810495
Lovrić, M. (2024). 'Povezanost simboličke igre i teorije uma u djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:810495
Lovrić M. Povezanost simboličke igre i teorije uma u djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:810495
M. Lovrić, "Povezanost simboličke igre i teorije uma u djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:810495