disertacija
Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:158:766836

Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Roviš, D. (2015). Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, Darko. "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, Darko. "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš, D. (2015). 'Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

Roviš D. Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836

D. Roviš, "Privrženost učenika školi kao zaštitni čimbenik u razvoju različitih ponašanja", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:766836