Čavar, A. (2017). Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar, Antonija. "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar, Antonija. "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar, A. (2017). 'Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar A. Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
A. Čavar, "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032