diplomski rad
Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:158:624216

Peranić, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Peranić, S. (2019). Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216

Peranić, Sara. "Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216

Peranić, Sara. "Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216

Peranić, S. (2019). 'Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216

Peranić S. Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216

S. Peranić, "Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216