diplomski rad
Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu
pozitivni primjeri prakse u svijetu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:158:650090

Smojver, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Smojver, S. (2019). Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu : pozitivni primjeri prakse u svijetu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:650090

Smojver, Sara. "Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu : pozitivni primjeri prakse u svijetu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:650090

Smojver, Sara. "Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu : pozitivni primjeri prakse u svijetu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:650090

Smojver, S. (2019). 'Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu : pozitivni primjeri prakse u svijetu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:650090

Smojver S. Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu : pozitivni primjeri prakse u svijetu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:650090

S. Smojver, "Usporedba modela zapošljavanja osoba s invaliditetom - pozitivni primjeri prakse u svijetu : pozitivni primjeri prakse u svijetu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:650090