diplomski rad
Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:158:359173

Vincetić, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vincetić, I. (2019). Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:359173

Vincetić, Ivona. "Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:359173

Vincetić, Ivona. "Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:359173

Vincetić, I. (2019). 'Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:359173

Vincetić I. Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:359173

I. Vincetić, "Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:359173