diplomski rad
Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:158:731084

Šavel, Hana
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šavel, H. (2019). Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084

Šavel, Hana. "Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084

Šavel, Hana. "Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084

Šavel, H. (2019). 'Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084

Šavel H. Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084

H. Šavel, "Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084