diplomski rad
Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:158:764713

Horvat, Josipa
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Horvat, J. (2020). Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713

Horvat, Josipa. "Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713

Horvat, Josipa. "Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713

Horvat, J. (2020). 'Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713

Horvat J. Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713

J. Horvat, "Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713