Elek, I. (2020). Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:442094
Elek, Ivana. "Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:442094
Elek, Ivana. "Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:442094
Elek, I. (2020). 'Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:442094
Elek I. Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:442094
I. Elek, "Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:442094