Banić, B. (2024). Transformacija u marketingu i prodaji osiguranja (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:504087
Banić, Barbara. "Transformacija u marketingu i prodaji osiguranja." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:504087
Banić, Barbara. "Transformacija u marketingu i prodaji osiguranja." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:504087
Banić, B. (2024). 'Transformacija u marketingu i prodaji osiguranja', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:504087
Banić B. Transformacija u marketingu i prodaji osiguranja [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:504087
B. Banić, "Transformacija u marketingu i prodaji osiguranja", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:504087