prikaz prve stranice dokumenta Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika
Rad nije dostupan
završni rad
Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. urn:nbn:hr:168:374881

Balen, Ian
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Institucijski repozitorij: Repozitorij FER-a

Citirajte ovaj rad

Balen, I. (2024). Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:374881

Balen, Ian. "Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:374881

Balen, Ian. "Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:374881

Balen, I. (2024). 'Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:374881

Balen I. Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:374881

I. Balen, "Sustav korisničke podrške temeljen na bazi znanja i korištenju alata umjetne inteligencije za brzo odgovaranje na ponavljajuća pitanja korisnika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:374881