Sažetak | Ovaj rad predstavlja razvoj internetske igraonice koja omogućava igranje šaha i križić-kružića putem mrežnih socketa. Primarni cilj je steći praktično znanje o korištenju Angulara za frontend i Java Spring Boota za backend, te integraciju PostgreSQL i MongoDB baza podataka. Rad je započet pregledom tehnologija korištenih u projektu, uključujući Java, Angular, Node.js, PostgreSQL, MongoDB, te alate kao što su DBeaver, Studio 3T, IntelliJ IDEA, Postman, GitHub i Git Extensions.
U poglavlju o arhitekturi sustava, objašnjeni su ključni koncepti kao što su socketi, CRUD operacije, i struktura poslužitelja uključujući kontrolere, servise i repozitorije. Također, detaljno je opisana baza podataka, zajedno s dijagramom i opisom tablica.
Implementacija aplikacije obuhvaća sigurnosne aspekte poslužitelja koristeći Spring Security i JWT za autentifikaciju i autorizaciju. Ključne funkcionalnosti poput registracije korisnika i prijave (login) također su detaljno opisane.
Zaključak rada sumira postignute rezultate i predlaže smjerove za budući razvoj aplikacije, uključujući moguće dodatne igre i poboljšanja korisničkog iskustva.
Ključne riječi: internetska igraonica, mrežni socketi, Angular, Spring Boot, PostgreSQL, MongoDB, šah, križić-kružić
|
Sažetak (engleski) | This paper presents the development of an internet game room that enables playing chess and tic-tac-toe via network sockets. The primary goal is to gain practical knowledge of using Angular for the frontend and Java Spring Boot for the backend, and the integration of PostgreSQL and MongoDB databases. The work began with an overview of the technologies used in the project, including Java, Angular, Node.js, PostgreSQL, MongoDB, and tools such as DBeaver, Studio 3T, IntelliJ IDEA, Postman, GitHub and Git Extensions.
In the system architecture chapter, key concepts such as sockets, CRUD operations, and server architecture including controllers, services, and repositories are explained. Also, the database is described in detail, together with a diagram and a description of the tables.
The application implementation covers the security aspects of the server using Spring Security and JWT for authentication and authorization. Key functionalities such as user registration and login are also described in detail.
The conclusion of the paper summarizes the results achieved and suggests directions for future development of the application, including possible additional games and improvements to the user experience.
Keywords: internet game room, network sockets, Angular, Spring Boot, PostgreSQL, MongoDB, chess, tic-tac-toe
|