Galić, M. (2024). Analiza tipa, strukture i učinkovitosti marketinških poruka poslanih metodom elektroničke pošte (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:650404
Galić, Martina. "Analiza tipa, strukture i učinkovitosti marketinških poruka poslanih metodom elektroničke pošte." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:650404
Galić, Martina. "Analiza tipa, strukture i učinkovitosti marketinških poruka poslanih metodom elektroničke pošte." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:650404
Galić, M. (2024). 'Analiza tipa, strukture i učinkovitosti marketinških poruka poslanih metodom elektroničke pošte', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:650404
Galić M. Analiza tipa, strukture i učinkovitosti marketinških poruka poslanih metodom elektroničke pošte [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:650404
M. Galić, "Analiza tipa, strukture i učinkovitosti marketinških poruka poslanih metodom elektroničke pošte", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:650404