Slišković, K. (2016). Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:184905
Slišković, Karmela. "Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:184905
Slišković, Karmela. "Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:184905
Slišković, K. (2016). 'Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:184905
Slišković K. Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2016 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:184905
K. Slišković, "Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:184905