Suman, L. (2017). Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:915943
Suman, Luka. "Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:915943
Suman, Luka. "Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:915943
Suman, L. (2017). 'Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:915943
Suman L. Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2017 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:915943
L. Suman, "Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:915943