Šamec, L. (2018). Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357
Šamec, Leon. "Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357
Šamec, Leon. "Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357
Šamec, L. (2018). 'Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357
Šamec L. Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2018 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357
L. Šamec, "Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:007357