Dadić, T. (2015). Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952
Dadić, Tonči. "Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952
Dadić, Tonči. "Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952
Dadić, T. (2015). 'Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952
Dadić T. Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2015 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952
T. Dadić, "Poučavanje početnoga programiranja temeljeno na semantičkom vrednovanju programa", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:193952