prikaz prve stranice dokumenta Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter
Rad nije dostupan
diplomski rad
Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. urn:nbn:hr:168:159749

Polić, Frane
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Institucijski repozitorij: Repozitorij FER-a

Citirajte ovaj rad

Polić, F. (2020). Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:159749

Polić, Frane. "Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:159749

Polić, Frane. "Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:159749

Polić, F. (2020). 'Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:159749

Polić F. Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:159749

F. Polić, "Profiliranje efekata povezanih s afinitetima pripadanja kategoriji botova na temelju sentimenta i emocija na društvenoj mreži Twitter", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:159749