Bačić, K. (2020). Predviđanje kraja interesa korisnika za igru putem strojnog učenja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:468943
Bačić, Krešimir. "Predviđanje kraja interesa korisnika za igru putem strojnog učenja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:468943
Bačić, Krešimir. "Predviđanje kraja interesa korisnika za igru putem strojnog učenja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:468943
Bačić, K. (2020). 'Predviđanje kraja interesa korisnika za igru putem strojnog učenja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:468943
Bačić K. Predviđanje kraja interesa korisnika za igru putem strojnog učenja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2020 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:468943
K. Bačić, "Predviđanje kraja interesa korisnika za igru putem strojnog učenja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:468943