Popov, S. (2014). Stavovi učitelja o inkluziji djece s posebnim potrebama u redovnim školama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186381
Popov, Sanela. "Stavovi učitelja o inkluziji djece s posebnim potrebama u redovnim školama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186381
Popov, Sanela. "Stavovi učitelja o inkluziji djece s posebnim potrebama u redovnim školama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186381
Popov, S. (2014). 'Stavovi učitelja o inkluziji djece s posebnim potrebama u redovnim školama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186381
Popov S. Stavovi učitelja o inkluziji djece s posebnim potrebama u redovnim školama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186381
S. Popov, "Stavovi učitelja o inkluziji djece s posebnim potrebama u redovnim školama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186381