Marković, M. (2013). Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409
Marković, Magdalena. "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409
Marković, Magdalena. "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409
Marković, M. (2013). 'Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409
Marković M. Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2013 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409
M. Marković, "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409