Jozić, I. (2013). Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje, 14. (1), 161-195. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
Jozić, Ivana. "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile." Jezikoslovlje, vol. 14, br. 1, 2013, str. 161-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
Jozić, Ivana. "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile." Jezikoslovlje 14, br. 1 (2013): 161-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
Jozić, I. (2013) 'Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile', Jezikoslovlje, 14(1), str. 161-195. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860 (Datum pristupa: 29.11.2024.)
Jozić I. Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje [Internet]. 24.05.2013. [pristupljeno 29.11.2024.];14(1):161-195. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
I. Jozić, "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile", Jezikoslovlje, vol. 14, br. 1, str. 161-195, Svibanj 2013. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860. [Citirano: 29.11.2024.]