Gazibara, S. (2016). Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (Tematski broj), 323-334. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. Tematski broj, 2016, str. 323-334. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, br. Tematski broj (2016): 323-334. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
Gazibara, S. (2016) 'Aktivno učenje u multimodalnom okruženju', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(Tematski broj), str. 323-334. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Gazibara S. Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 11.05.2016. [pristupljeno 26.12.2024.];65(Tematski broj):323-334. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
S. Gazibara, "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. Tematski broj, str. 323-334, Svibanj 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521. [Citirano: 26.12.2024.]