Komljenović, A. (2017). The Challenges of Translating Advertisements and Slogans (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603
Komljenović, Ana. "The Challenges of Translating Advertisements and Slogans." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603
Komljenović, Ana. "The Challenges of Translating Advertisements and Slogans." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603
Komljenović, A. (2017). 'The Challenges of Translating Advertisements and Slogans', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603
Komljenović A. The Challenges of Translating Advertisements and Slogans [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603
A. Komljenović, "The Challenges of Translating Advertisements and Slogans", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603