Mravik, D. (2015). Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223
Mravik, Danijela. "Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223
Mravik, Danijela. "Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223
Mravik, D. (2015). 'Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223
Mravik D. Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223
D. Mravik, "Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223