prikaz prve stranice dokumenta E-marketing u hrvatskom nakladništvu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
E-marketing u hrvatskom nakladništvu
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti

Institucijski repozitorij: FFOS-repozitorij

Citirajte ovaj rad

Blažević, M. (2010). E-marketing u hrvatskom nakladništvu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, Maja. "E-marketing u hrvatskom nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, Maja. "E-marketing u hrvatskom nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, M. (2010). 'E-marketing u hrvatskom nakladništvu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević M. E-marketing u hrvatskom nakladništvu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

M. Blažević, "E-marketing u hrvatskom nakladništvu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712