Intertextuality in beer commercials
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, Sven
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost

Institucijski repozitorij: FFOS-repozitorij

Citirajte ovaj rad

Pavić, S. (2018). Intertextuality in beer commercials (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, Sven. "Intertextuality in beer commercials." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, Sven. "Intertextuality in beer commercials." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, S. (2018). 'Intertextuality in beer commercials', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 29.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić S. Intertextuality in beer commercials [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

S. Pavić, "Intertextuality in beer commercials", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.