Šajatović, M. (2019). Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174
Šajatović, Maja. "Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174
Šajatović, Maja. "Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174
Šajatović, M. (2019). 'Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174
Šajatović M. Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174
M. Šajatović, "Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174