Jelić, T. (2021). Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić, Tihana. "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić, Tihana. "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić, T. (2021). 'Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić T. Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
T. Jelić, "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707