Papučić, T. (2021). Prikladnost gerila marketinga za nakladničko oglašavanje (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:054951
Papučić, Tin. "Prikladnost gerila marketinga za nakladničko oglašavanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:054951
Papučić, Tin. "Prikladnost gerila marketinga za nakladničko oglašavanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:054951
Papučić, T. (2021). 'Prikladnost gerila marketinga za nakladničko oglašavanje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:054951
Papučić T. Prikladnost gerila marketinga za nakladničko oglašavanje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:054951
T. Papučić, "Prikladnost gerila marketinga za nakladničko oglašavanje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:054951