Jajtić, A. (2021). Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115
Jajtić, Anita. "Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115
Jajtić, Anita. "Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115
Jajtić, A. (2021). 'Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115
Jajtić A. Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115
A. Jajtić, "Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115