diplomski rad
Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:142:583119

Romić, Larisa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti

Institucijski repozitorij: FFOS-repozitorij

Citirajte ovaj rad

Romić, L. (2022). Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119

Romić, Larisa. "Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119

Romić, Larisa. "Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119

Romić, L. (2022). 'Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119

Romić L. Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119

L. Romić, "Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119