Biškupić, G. (2022). Osjetilni marketing u nakladništvu i knjižarstvu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696901
Biškupić, Gabrijela. "Osjetilni marketing u nakladništvu i knjižarstvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696901
Biškupić, Gabrijela. "Osjetilni marketing u nakladništvu i knjižarstvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696901
Biškupić, G. (2022). 'Osjetilni marketing u nakladništvu i knjižarstvu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696901
Biškupić G. Osjetilni marketing u nakladništvu i knjižarstvu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696901
G. Biškupić, "Osjetilni marketing u nakladništvu i knjižarstvu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696901