Ravnjak, A. (2016). Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116
Ravnjak, Anja. "Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116
Ravnjak, Anja. "Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116
Ravnjak, A. (2016). 'Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116
Ravnjak A. Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116
A. Ravnjak, "Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116