Strusa, M. (2017). Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988
Strusa, Mirjana. "Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988
Strusa, Mirjana. "Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988
Strusa, M. (2017). 'Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988
Strusa M. Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988
M. Strusa, "Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988